Svenska



Dagen började som vanligt med att ta bussen till skolan..
Sen så skulle vi ha uppsats skrivning i svenska från 8.30-11-30. Jag tror att det gick bra, skrev i alla fall 6 sidor så
hoppas att det inte var för dåligt innehåll. Jag var klar vid 10.10 och vi började inte nästa lektion fören 13.15 så vi gick och
åt och gick runt lite i samhället. När klockan började närma sig 12 började jag få ont i huvet så bestämde mig för att ta
13.30 bussen hem. Så jag tog en promenad till stationen för att få lite mer friskluft. Sen har jag bara suttit hemma och
tråkat runt lite på internet.
Hoppas på att det blir kul på praktiken imorn. Det brukar gå snabbt fram till luch sen vill man bara hem och då går det
rikigt slött.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback