Imorn istället

Idag har jag inte hunnti mycket mer än jobbat än så länge. Gjorde klart allt som vanligt och sen hade jag tänkt börja ta tag i den stora högen papper som jag fick som extra arbete att göra under sommaren. Men det fick vänta tills imorn när det inte sitter nån i det rummet. Jag trodde att jag var tvungen att sortera alla papper men dom va redan sorterade men inte inplockade i pärmarna, vilket jag ska göra. Får ju timmarna imorn men de hade vart perfekt idag eftersom jag är ensam här i princip hela dagen. Men jag ska väll gå ut med Golfo och sen gå ner till Esking och köpa en glass eller nått. sen får vi se vad som händer ikväll. Antagligen blir det väll att sitta vid datorn som vanligt.

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

tack för ditt stöd.. Vad gör du då?

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ja som skrev innan

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jag ska städa och lägga upp dagens bilder snart :P

Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tack så mycket :) Jag ska kolla upp det där.

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

hoppas du kan köpa dig en kamera då..kram

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh london låter roligt

Postat av: 16 år och gravid!

Jasså? Det har jag inte märkt, för mig går det snabbt. ;P. Men jag kommer att ta bort dem, för de krånglar lite och kommer inte alltid upp. ;P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback