Dagen

Idag har det inte hänt allt för mycket, än iaf. Jag och Esking städade husvagnen lite efter att han kom hem från jobbet sen har vi bara latat oss och gjort oss iordning. För ikväll ska vi iväg på nån fest med hans polare härifrån. Hoppas bara ämnet AC/DC inte kommer upp allt för mycket ikväll. Men men de blir nog bra. Brukar inte tycka det är det roligaste som finns att vara iväg med dom men Esking följer med på så mycket som jag vill så får följa med han lite ibland med. Men de e lite jobbigt med alla dessa internskämt och liknande som gör att man bara sitter där och inte kommer in i konversationerna vilket lider till att han blir arg på mig för att jag bara sitter där. Hoppas det inte blir så idag. Börjar snart bli dags att packa ut i bilen och liknande, kommer ju inte hem fören imorn. Det är iaf ett trevligt litet ställe mitt i ingenstans vi ska till.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback