Svalt?

Nej svalt är det inte alls, knappt ens i skuggan. Bättre blir det ju inte när man ska köra in massa ved och man blir svettig av det med. Men nu är det gjort iaf så vi slipper det nån dag igen.
Innan fick jag ett trevligt samtal om att jag ska jobba imorn. Nästa vecka ska jag ju börja jobba och sen vecka 29 ska jag vakta hus, katter och hund åt mamma i en vecka men sen ska jag jobba igen vecka 30 och 31. Men imorn behövde hon som jobbar i vanliga fall vara ledig så jag fick rycka in lite snabbt, men tackar inte nej till pengar.
Pengar behövs om jag och Esking ska kunna åka till London i Augusti, speciellt nu när flygpriserna gått upp lite.. Hoppas verkligen att det blir av iaf, men de tror jag låter som att Esking inte vill lägga ner idén pga det.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback