Lång dag

Dagen började med att jag gick upp och gjorde mig iordning för att sen vara på jobbet mellan 8-12. Sen tog jag mig hem och packade de sista och åt lite mat, och Esking kom hem och åt för att vara med mig lite innan jag skulle åka. Han är så gullig <3. Sen blev det att åka in till bussen och så mötte jag pappa och fick mina dvd boxar med NUMB3RS. Sen satt jag på bussen mellan 3 och 7, sen blev det att vänta i en och en halv timme på tåget, för att sedan vara framme hos mamma vid 9.
Vi kollade på bilderna jag tagit i Borås Djurpark och kollade på sakerna jag köpt till Ozzy. För att sedan gå igenom allt som kan behöva tänkas på under veckan jag ska ta hand om allt. Det blir jag, Ozzy, Maja och Sune själva en vecka, mormor kommer säkert och hälsar på nån dag med men annars har vi huset själva. Bilder på Ozzy, Maja och Sune kommer under veckan nångång.
Mycket av tiden kommer antagligen tillbringas ute på promenader och lite nattbad om det inte blir allt för dåligt väder så klart.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ja dem är fina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback