Blöta kläder

Jaha idag har det inte hänt mycket har mest suttit framför datorn när jag inte vart ute med hunden eller lagat mat.

Men en sak har jag lyckats hitta på. Jag tog mig en promenad ner till sjön för att ha nått att göra ett tag iaf. När jag kom fram var det massa folk som badade och det var rikigt varmt i vattnet, fick sån lust att bada, kände verkligen för att bada. Att gå hem och hämta badkläder och sen tillbaka kände jag att jag inte skulle orka eftersom hunden behöver sina promenader med. Så jag tog av mig skorna och la mobil och nycklar där i och hoppade i med kläderna på. Rikigt skönt va de, även fast jag va tvungen att gå med blöta kläder hem igen. Det var helt klart värt det.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin - Design&Makeup

Tack :D Jo det är bara att sätta sig och lära det, följa strecken ;)

Jag använder mig utav photoshop CS 3 .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback