Regn

Började dagen med att åka till jobbet, då var det fint väder och inga problem alls. Satt och jobbade lite och när jag var klar så bara öser regnet ner. Alla tyckte jag skulle vänta med att åka tills det slutat regna, men då skulle jag nog fått vänta tills imorn. Jag hade iaf en regnjacka med mig, men de hjälper inte mycket för benen allt rinner ju av från jackan ner på byxorna. Hem kom jag iaf, blöt och trött. Blev att slänga på sig ett par mjukisar och sätta sig här vid datorn lite. Ska väll snart in och kolla om jag hittar nån mat och sen skulle jag hjälpa till att bygga ihop nått (kommer inte ihåg vad det var).

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: ja precis. haha jobbigt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback