Arg

Ja tydligen tycker väldigt många som brukar befinna sig i min närhet att jag är väldigt arg och irriterad hela tiden. Själv vet jag inte rikigt varför för jag brukar inte känna mig så, men det är jag tydligen. Jag vet inte heller vad jag skulle göra åt det eftersom jag inte märker det själv. Kanske är det för att de som tycker detta inte heller är så glada hela tiden, kanske är det nått annat. Och varför man inte säger det till mig utan till nån annan förstår jag ju inte heller. Hur ska jag kunna överhuvudtaget försöka ändra nått om jag inte får reda på det själv? Är bara så trött på att alltid få höra att jag ser arg ut eller liknande när jag nät intill aldrig är det. Det är säkert nått ansiktsuttryck som gör det, men varför kan inte folk bara lära sig att det är så jag ser ut isf och låta det vara, istället för att bakom min rygg gå och säga att jag alltid är så sur. Det gör ju inte att man blir gladare.


Men men det senaste dygnet har jag kollat på 14 timmar och 12 minuter Harry Potter filmer. 1 filmen till den 6e som kom ut på bio idag. Den var rikigt bra, men jag blir så trött på folk som inte kan hålla tyst på bion, visst att folk kan sitta och viska lite under filmen men man behöver inte sitta och prata normalhögt igenom hela filmen. Sen va den tydligen väldigt sorglig, folk som att och storgrinade, har aldrig rikigt fattat de att sitta och grina till en film även om det kan vara sorgligt. Men alla är vi ju olika.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback