Smart

Mina nycklar ligger i Eskings bil, som är låst. Och han har sina nycklar med sig till jobbet. Alltså kommer jag inte in i huset utan att åka ner till jobbet och hämta hans nycklar, där chefen blir skitsur så fort jag dyker upp, för umgås kan vi göra på fritiden tycker han. Han jobbar mellan 8-ca19 då får man mycket fritid, och varje gång jag vart där har jag köpt nått och det har inte vart några andra kunder där så förstår inte varför han blir så förbaskat sur. Iaf så är det så att jag och Esking bor i husvagnen på tomten nu medan dom ska renovera ena sovrummet inne i huset. Men de gör inget för oss, det är rikigt mysigt här ute. Men glömmer man nycklarna blir det inte jätte roligt, men får väll ta mig ner och hämta nycklarna så jag kommer in och kan äta lite och så. måste även få ut hunden lite. Men de blir nog bra.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback