Jobbat


Idag har jag vart iväg och jobbat och fy fasen vad trött jag va även om jag somnade ganska tidigt för att vara jag.. Men men det blev iaf 5 timmar på jobbet,  hoppas på att det blir ungefär lika mkt mina veckor jag ska jobba nu. Behöver alla pengar jag kan tjäna ihop till min och Eskings lilla resa i augusti.
För jag och Esking har faktiskt redan köpt flygbiljetterna till London i Augusti, bara hotell som ska bokas med men de fixar vi senare. Det ska blir riktigt mysigt och första gången jag åker utomlands utan någon av föräldrarna. 5 dagar ska vi vara borta ganska lagom för att hinna se lite saker iaf och bara ta det lugnt och vara lite med. Längtar rikigt mycket till detta.
Men just nu skulle det inte göra nått om de kom lite regn och åska för det är så kvavt och äckligt i luften, de skulle behöva rensas lite.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: Jag har inte provat så många sminkborttagningsmedel, däremot det billigaste och bästa sättet är faktiskt jungfruolja. Ta ett litet fat med olja och lite vatten och doppa en bomullsrondell och ta bort sminket. Superbra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback