Inför imorn

Igår hände inte speciellt mycket, jag jobbade och sen hjälpte jag till och riva tapeter.

Idag har jag jobbat som vanligt på förmiddagen. Slapp åka moppe när det regnade så, snälla folk som hjälper till =) Sen iaf så åt vi lite och så blev det riva mera tapeter. Det är inte rikigt klart än tror jag om dom inte blivit klara nu när jag vart borta. Jag har vart nere på lantmännen och köpt lite grejer till Ozzy som vi kan ha skoj med nu när jag ska vara uppe och ta hand om han och katterna och huset en hel vecka. Så jag ska väll snart ta och packa lite så jag slipper stressa med det sen.
Ikväll när Esking kommit hem så ska vi tydligen beställa pizza och äta med hans ena polare här. Får se hur länge han stannar. Jag ska iaf gå och lägga mig i hyffsad tid för att orka först jobba och sen sitta på tåg och buss hela dagen imorn. Sen så blir jag där till nästa sönda tror jag. Sen måste jag jobba igen, skulle egentligen jobbat nästa vecka med men får ta de när jag kommer tillbaka.




Köpte två leksaker


Och en smidig vattenflaska att ha med när man är ute på långpromenad.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Crazyangel

Ja moppe i det här vädret låtinte lyckat :P

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

de är inte en tävling än. jag har gett ledtråd i tidigare inlägg

Postat av: Ante

Nej inget roligt med regn. :(

Jag får tacka så mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback