Jahapp

Bara denna veckan med jobb sen är de lugnt tills skolan börjar igen. Trodde att jag hade räknat ut det perfekt med hur lönen skulle komma, men nej då jag hade fel som vanligt. Hade velat få denna veckans lön tillsammans med det från förra veckan. Trodde de skulle komma in lagom tills jag och Esking ska åka. Men får förra veckans lön på torsdag och denna veckans torsdan efter att vi kommit hem. Lite surt, men ska ändå försöka göra av med så lite som möjligt när vi är i London. Tror att det ska räcka de jag får nu, annars får jag ta från fondkontot tills jag får lönen efter resan och sätta in den där istället. På nått sätt kommer det bli jätte bra iaf. Ska inte göra av med några onödiga pengar alls nu innan vi åker.
Tiden går så fort de är redan nästa fredag vi åker och är borta till tisdan, 7-11. Ska bli så kul att åka på semester utan någon förälder för första gången =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Andreas

Sv: tack så mycket. och grattis till er också. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback