Skytte

Igår va det då skytte som vanligt.. Var med och hjälpte till att skruva och allt sånt. Jag skjöt även personligt rekord igår =) Lyckades skjuta 126 poäng av 150. Inte så illa fr att inte ha skjutit mer än 2 år och dessutom stående =P Lite kul. Men det va sista gången det va luftgävärs skytte den här terminen, nästa tisdag är det avslutning. Sen är det inget fören i maj igen och då är det korthåls skytte istället. Det är nästan ännu roligare tycker jag =)
Men idag ska vi och bowla med skytte gruppen, bowla är jag inte bra på alls längre men det är roligt i alla fall =P Så nu är det bara att vänta på att praktiken tar slut och sen gå bort till skolan och vänta på att klockan ska bli 7 ^^, Så ska vi äta buffé där sen med efter vi bowlat klart. Och när vi är klara kommer pappa och hämtar mig så jag kommer hem.. Ska se till att läsa på papprena till Linux som vi har börjat med också. Det ska vi tydligen kunna imorn. Men det går nog bra.. Ska verkligen se till att göra mitt bästa på den här dator kursen. Det gick ju lite sådär med programmeringen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback