Praktiken och lite till..

Igår på praktiken så fortsatte jag att ghosta datorer och demontera dom som skulle skrotas.. Det blev en lång lunch med media folket =) vi bestämde (tror jag iaf) att vi med mina fribiljetter ska åka ner till Halmsta och festa någon helg lite senare. Får se hur det blir med det. Skulle vara kul att hitta på nått med dom iaf, va rikigt längesen nu.

Idag då så har vi haft multimedia, hittar för mig nya saker mest hela tiden. Rikigt kul var det.. Lägger kanske ut lite bilder sen.. På engelskan såg vi en bra bit på filmen "About a boy" har faktiskt inte sett den innan, men det verkar alla andra ha gjort. Sen va det då lunch i nästan två timmar så gick hem till Raobert och spelade lite PS3 för att fördriva tiden. Sen var det då Programmering, rikigt segt, hoppas på att vårat spel blir klart snart så att man kan få nått betyg i det och hoppa vidare till nästa kurs. Vi kommer aldrig hinna med alla kurser som vi ska om vi jobbar så här segt.. Sen hade vi samhäll och där har vi nu kommit fram till politiken, vi har sett till att vi ska få lite info om EU valet som kommer att vara i juni sen med.. Första gången jag får rösta haha..
Just nu sitter jag bara och försöker fördriva tiden lite fram till halv 4 när bussen går. Tror jag ska fortsätta att redigera bilder till bildhemsidan när jag kommer hem så jag kan få klart dom. Vill ju börja med själva sidan snart, tror att det kan bli ganska bra =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback