Multimedia

Nu har multimedian börjat igen, massa kul. Lyckades även att få tillbaka mina orginal bilder som hade försvunnit. Men dom färdiga bilderna fanns inte. Men känns lite bättre att fortsätta när dom är tillbaka.
Hade praktik igår med. Jag fick sitta och ghosta massa ny datorer och medan allt laddade satt jag och kollade runt på lite utbildningar till efter gymnasiet. Har nu 3 olika linjer jag vill gå och jag vill ha alla inriktningar innom alla 3 med.. Men får väll se vilket det blir, får prata lite med våran SYV och se vilken det är störst chans att man får jobb efter. En av linjerna kan jag komma in på direkt och dom andra måste jag läsa ett basår först, men det kanske det kan vara värt!?

Snart ska jag på skolknoferens med gymnasiechefen och två andra från elevrådet, får se om vi har nått vettigt att säga. Men det borde det finnas eftersom dom andra sånna mötena alltid drar över massa på tiden, eller så är det för att vi snackar om för mycket annat, haha. Trevligt är det iaf.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback