Kristianstad

I måndas fick jag ett brev, och det var från pliktverket. Så nu är det klart jag ska på antagningsprövning/mönstring den 7-8 maj. Viktor ska också med så idag fixade vi biljetter dit och hälsodeklarationen så nu är det bara mina betyg jag behöver få tag på sen har jag allt till det.
Vet inte rikigt än om jag vill gå lumpen eller inte, men förhoppningsvis så har jag bestämt mig efter mönstringen. Om jag äns klarar testerna.. Men det verkade som att Viktor ska skaffa gym kort igen och då kommer han att vara med och träna måndagar och torsdagar, så kanske det går lite bättre än när man är själv. Tror det kan bli kul där borta i maj sen =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra, Melinas mamma<3

där hade du en bra poäng faktisk med digitalboxarna. Har jag inte tänkt på.. men det är ju precis samma sak. Det är ju som att spela in filmer som går på Canal+ och dom utan reklam.. då får man ju en hel film.. :o ja, regeringen är inte smarta dom :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback