Helgen

I fredas så åkte jag, och Eskins mamma, moster och morfar till Gekås och handlade lite presenter och annat. På kvällen kom Esking också, massa mysigt var det. Vi kollade på "The Pacifier" och satt och snackade med dom andra lite. Var riktigt trött så blev att sova tidigt.
Hela förmiddagen på lördan gick åt till att städa och fixa inför kvällen. Runt 5-6 började alla komma, vi skulle fira Eskings mamma och morfar som fyllt år. Tror vi blev lite mer än 20 personer, rikigt trevligt var det och massa god mat.
Söndan då så åkte vi till Eskings morbror och åt resterna av maten från festen. Efter det skulle jag åka med Eskings moster hem till mig eller ja en bra bit iaf innan pappa hämta mig på vägen, hon skulle ändå åt det hållet. Men hennes bil krånglade lite, batteriet var inte som det skulle så vi fick inte stänga av bilen för då behövs startkablar för att få igång den igen. Så när vi var framme hoppade jag bara ur så hon kunde åka vidare utan problem. Jag sa ju självklart hejdå och allt sånt med, haha. Sen blev det bara till att vara hemma och sätta upp nya gardinen jag köpt och började städa lite. Annars har det nog inte hänt mycket mera. Massa mysig helg i alla fall.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback