Dagen

Fick skjuts av pappa till skolan så fick sova nästan en timme längre än vanligt. Vi började med programmering, vi ska redovisa vårat spel på torsda.. Hoppas att vi hinner få det hyffsat klart tills då iaf. Sen så hade vi stormöte med elevrådet, hände inte så jätte mycket där. Sen va det matte och där va det inte många som gjorde det dom skulle.
Efter att vi slutat vid 12 så gick jag Viktor och Edvin till Viktor för att hämta lite pengar, så gick vi och åt lite pizza och kebeb innan jag och Viktor gick till banken. På banken så fixade jag en såndär liten dosa för internet och flyttade ner till banken här nere, ska även få nytt kort och kontonummer i veckan, kommer att få ett visa kort tydligen =) Så nu kommer jag att kunna beställa själv på internet.
Sen så gick vi tillbaka till skolan där Viktor va så snäll att han satt och höll mig sällskap till halv 4 när bussen gick.
När jag kom hem så såg jag att jag fått post.. Det var från Pliktverket. "Pliktverket kallar dig till antagningsprövning" så den 7-8 maj  kommer jag vara i Kristianstad på det. Viktor ska också dit då, så slipper jag virra bort mig helt själv och åka tåget själv =) Hoppas på att det blir kul iaf.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback