18

I fredas så ville pappa fira mig lite innan jag skulle åka till Eskingen. Jag fick alla Astrid Lindgrens samlar mynt och mitt fondkonto. Farmor hade skickat ett presentkort på H&M och sparkontot hon gjort åt mig. Och så fick jag ett kort från mamma och familjen där =) Sen åkte vi och skulle äta lite innan tåget gick.
Sen på lördan när jag fyllde år fick jag en rosa keps där det stod 18 år på och dagens datum och en parfym av Esking. Sen åkte vi in till Olearys och kollade på fotboll och sen skulle vi kolla på hockeyn men det blev lite segt att sitta där så efter första perioden åkte vi hem och fortsatte kolla på hockeyn hemma istället. Vi gick och handlade lite innan med så vi köpte en kladdkaka och lite cider och mat till kvällen. HV vann =) Men det var precis.. När vi kolat klart på det så började vi laga lite mat, gott kött och vitlökskroketter. Sen satte vi oss och kollade på film och åt kladdkaka och drack champangen som pappa skickat med mig. Massa mysigt var det.
Och idag så ska jag hem.. Men känner för att stanna kvar ett par dagar till, men måste ju se till att det går bra i skolan med.
Sen så blir det att åka upp och fira hos mamma nästa helg och sen i Sthlm nån helg efter det.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback