Pengar

Nu har jag sett att finanskrisen har drabbat även mina pengar. Fick idag mitt årsbesked för 2008 över mina fonder och dom har minskat sitt totala värde med ca 15'000 kr, sen början på förra året.

Ikväll blir det att försöka läsa klart så mycket som möjligt, så jag kan skriva min bok-redovisning tills imorn. Och sen ska jag packa så jag är klar att åka till mamma direkt efter skolan. Det blir första gången jag åker upp sen jag och Esking va uppe i julas. Nu kommer jag inte att behöva tänka på Eskings djur-allergier heller, så jag kan kela hur mycket jag vill med alla djuren. Ska bli kul att komma upp igen det blir ju inte så ofta längre. Lite små jobbigt att inte träffa Esking på ett tag nu bara men det kommer nog att gå bra, men jag har ju vart med han minst 3 dagar i veckan hur länge som hellst nu.

Provet i samhäll som vi skulle ha haft tidigare idag blev flyttat till nästa torsdag istället, så vi såg på någon dokumentär film istället. Jag han tyvärr inte se klart på den eftersom jag skulle på Skyddskommité möte.
Mötet han inte bli klart innan bussarna gick så missade slutet men jag fick nog fram mina synpunkter jag ville ha fram iaf. Det var om Elevenkäten för den som undra, och nu kommer den inte alls vara lika lång och det borde vara mycket lättare att förstå frågorna nu. Hoppas jag i alla fall eftersom det var meningen med mötet.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback