Slask och bankkort

Det regnade endel när jag åkte till skolan och när vi väl började så såg man hur det bara vräkte ner rikigt jättestora slaskflingor. Tyckte det räckte med det slasket som redan var och att allt bara kunde ta och försvinna nu, men så lär det ju inte bli på länge. Det har fortsatt att regna mest hela dagen nu.
Och i allt detta slask skulle jag på lunchrasten gå och kolla om mitt bankkort fortfarande fungerade (busskortet slutade ju fungera igår) och som tur var så fungerade det aldeles utmärkt.
I skolan gör vi inget vettigt alls känns det som. vi kommer dit går till lektionerna och bara sitter där och lyssnar, om ens det. Det kommer ju aldrig nått nytt.

Esking ligger hemma och är sjuk, hoppas han mår så bra att han orkar åka ner imorn som planerat så vi kan vaxa och fixa med hans bil och fira hans mamma och morfar som fyllt år.

Och nu är det inte långt tills jag fyller år =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback