Lite snabbare

Lyckades få datorn att gå ganska mycket snabbare. Och allt jag behövde göra var att byta antivirus program. Rikigt bra tycker jag, dessutom verkar detta antivirus skyddet vara mycket bättre än det förra.
Ska göra samma sak på Esking dator sen. Och han stackarn är sjuk idag, feber och huvudvärk. Inget kul alls. Hoppas på att han hinner bli bättre tills i helgen när vi ska fira hans mamma som fyllde år förra helgen.

En mindre lyckad grej som hände idag var att mitt busskort slutade att fungera, tror att det kan bero på en magnet, så hoppas på att bankkortet fortfarande fungerar. Vill inte behöva beställa ett nytt nu. Hoppas på att biblioteks kort inte tar skada av sånt heller om det nu var magneten det beror på.
Ska se till att fixa ett nytt busskort imorn när jag kommer till skolan.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefin

Hej Emelie!

Vad roligt att du vill börja sy. Vill du lära dig mer och få info om böcker tekniker osv så rekomenderar jag strkt att du blir medlem på sysidan.se , ett forum för syintresserade som delar med sig av länkar, litteratur och kunskap.

/Josefin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback