Långtråkigt

Har vart i skolan från 8 och jag börjar inte fören 10.25 rikigt långtråkigt. Känns onödigt att vara i skolan alls idag. Fast styrtekniken som jag har där vid 10.25 är ganska viktig eftersom vi bara har det en gång i veckan och vi gör faktiskt nått vettigt där, inte för att jag tror att jag kommer ha användning av det senare. Efter det har vi lunch och sen svenska, klockan 13.20 är skoldagen slut. Svenskan gar inte mycket alls, vi gör nästan aldrig nått vettigt där antingen står våran lärare och pratar om allt möjligt och avslutar aldrig det hon börjar prata om eller så sitter vi i datorsalen och kollar aftonbladet eller spelar. Ger inte mycket det.
Hoppas på att folket i klassen kanske kan växa upp lite och att lärarna ändrar lite på sig med tills 3an så vi kan få ut nått av utbildningen i alla fall.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback