Idrott..

Varför brukar jag inte vara med på idrottslektionerna som dom andra i klassen?
Jag brukar vara på gymmet och träna själv då istället.
På idrotten har vi typ inget annat än tråkiga bollsporter, och jag har ingen bollkontroll. Idag var vi inte så många så tänkte att jag kunde vara med dom en gång. Vi började med att spela lite innebandy. Sen skulle vi ha basket. Det var då en sparkad basketboll flög rakt i ansiktet på mig. Kändes som att hela ansiktet somnade, precis som fötterna brukar göra när nån nerv kommer ikläm.
Usch och fy, jag är inte gjord för att ha idrott, tycker att det räcker med gymmet.. 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback