Helgen

Har vart hos mamma i helgen. Först gick vi och kollade nästan alla affärer i Norrköping när pappa släppt av mig där och mamma hämta mig. Hittade massa fina kläder, mycket vill ha.. Men köpte bara ett linne till mig själv och 2 par örhängen och sen ett linne till syrran.

Sen så var jag och mamma ute och gick och köpte lite blommor och kollade lite i tyg affären. vi var även och handlade lite mat och jag köpte hallon till sockerkakan jag tänkte baka. God blev den men inte så fin, men det gick bra att äta till lite glass i alla fall.

Och idag har jag fixat lite med syrrans blogg vi gjort och sen skulle jag tillbaka till pappa. När vi möttes i Norrköping igen så åkte vi till MediaMarkt och kollade lite innan vi skulle åka till Farmor och äta lite innan vi skulle hem.
På vägen hem stannade vi till lite och skulle handla lite mat. Hittade ett par billiga mjukisbyxor som jag fick och sen köpte vi massa olka konstiga frukter. Måste ju testa lite nytt, och jag har ju börjat äta massa massa mer frukt än innan.
Nu är jag i alla fall hemma hos pappa igen och ikväll/natt är det SuperBowl Pittsburgh - Arizona Cardinals det ska jag nog se på om jag inte somnar, det är ju ganska sent. Måste ju orka upp till skolan med.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback