Helgen

Massa mys med Esking i helgen. På lördan var jag först och jobbade ett par timmar, men sen så gjorde vi oss iordning och skulle åka iväg senare på kvällen. Vi åkte in och bowlade och åt tacobuffé med Eskings familj för att ha det lite trevligt på allahjärtansdag <3 Det gick ju inte så bra för mig men det var rikigt kul i alla fall.
Idag så åkte han hem och jag åkte till pappa, så kommer vi nog inte att ses fören tidigast tills helgen igen.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Jadu.. Det började med att jag kände att något var "fel" i magen. Vet inte hur man ska förklara det men, men kände att magen höll på med något som den inte brukar hålla på med, och mensen var då 9 dagar försenad, och min mens är väldigt regelbunden. xD. Sedan märkte jag att jag var hungrig hela tiden, jag köpte en pizza och åt upp hela (händer inte mig ofta) och åt upp den på cirka 5 minuter, och sen var jag fortfarande hungrig (aaaldrig hänt) så åt typ 3 rostade mackor efter det. :S (Snacka om matvrak, hahah).

Postat av: linnéa

ha en jätte mysig fredags-kväll nu ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback