Dagen

Massa arbete i photoshop nu, rikigt kul och det blir ganska så bra (hoppas jag iaf).
Multimedia, styrteknik och svenska är dom enda lektionerna idag. Och efter det ska jag iväg och jobba lite. När jag är klar så kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka och kolla lite på tv och så. Sen imorn ska jag ta bussen till mamma och vara där tills nästa freda, ska bli kul att vara där lite längre. Det är ju lov nästa vecka, men det är det ju inte där så får väll se om man träffar nått roligt folk man känner. Sen så ska jag ju jobba nästa lörda med, så får ju lite extra pengar i alla fall.
Lite surt är ju att bilderna inte kommit tillbaka på våra användarei skolan, men jag hade med hårddisken idag så jag kunde jobba iaf. Hoppas att dom kommer tillbaka snart.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback