Måndag

Gick upp runt 7 för
att gå ut med Ozzy som vanligt, sen kom
jag in och råkade somna om till 10. Sen va de bara att gå upp coh äta frukost för att snart gå ut en liten vända igen.
Framåt 4 tiden började jag fundera på vad jag skulle ha till mat så gick till affären och köpte lite blandsallad, paprika, majs, ananas, jordnötter, äpple, creme fraiche och tacko krydda.

Resultat:



Mycket god sallad med ananas och äpple i.



Slutliga resultatet blev som tacos fast utan bröd eller chips till, och med lite jordnötter som topping. Riktigt gott blev det iaf.

Framåt 10 gick jag och Ozzy ner till sjön så han skulle kunna få bada, hundar får ju egentligen inte vara där men tycker inte de gör nått så länge han inte skitar ner och de inte är massa folk där.



Älskar att bada gör han iaf, och eftersom han har så tät päls blir han mkt piggare när han har fått svalka sig ordentligt.



Riktigt mysigt på kvällen med alla färgerna.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback